گزینه دوم ژاوی در صورت نیامدن کاوانی؛ مهاجم بی‌دقت!

گزینه دوم ژاوی در صورت نیامدن کاوانی؛ مهاجم بی‌دقت!

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه به دنبال این است تا اوضاع بارسلونا را از لحاظ مهره بهبود ببخشد و تیم خود را در مسیر رو به رشد قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی در حال حاضر از وضعیت خط حمله بارسلونا راضی نیست و به دنبال جذب مهاجم است. یکی از مهاجم هایی که او مد نظر قرار داده است، ادینسون کاوانی است. البته کاوانی با توجه به اینکه منچستر یونایتد می خواهد حفظش کند، ممکن است نتواند راهی بارسلونا شود و این اتفاق در پنجره های بعدی نقل و انتقالات مثلا تابستان رخ دهد.

اما به گفته TV3، که تلویزیون ایالت کاتالونیا است، ژاوی هرناندز در صورتی که بارسلونا نتواند کاوانی را جذب کند، خواستار جذب تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی خواهد بود. ورنر در چلسی در ابتدا عملکرد خوبی نداشت و مهاجمی بی دقت بود اما به مرور زمان تمام کنندگی او بهتر شده است و ژاوی او را برای بارسلونا می خواهد.

البته این خبر به طور کلی بازتاب خوبی میان هواداران بارسلونا در شبکه های اجتماعی نداشته است چرا که آن ها معتقدند که تیمو ورنر یک مهاجم بی دقت و فرصت‌سوز است و بارسلونا به خودی خود مهاجمان این چنینی زیاد دارد!

1470