تیم رویایی زیر 23 ساله‌های بارسلونا: از پدری تا تورس و فاتی

تیم رویایی زیر 23 ساله‌های بارسلونا: از پدری تا تورس و فاتی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا دو سال فاجعه بار را داشته و شاید هوادارانش دل و دماغی برای دیدن این تیم نداشته باشند اما به نظر می رسد که کم کم نسل جدید بازیکنان این تیم در حال جا افتادن هستند.

به گزارش فوتبالی، در حقیقت هر چند که شرایط کنونی بارسلونا خوب نیست اما خرید احتمالی فران تورس از منچسترسیتی می تواند شروعی بر دوران جدیدی باشد که پیش از این با حضور پدیده های جوان نظیر پدری و فاتی آغاز شده است. در حقیقت بارسلونا زمانی با نسل بازیکنان آکادمی خود نظیر ژاوی، اینیستا و مسی به بهترین تیم تاریخ فوتبال اروپا شد و شاید دوباره با همان فرمول بتوانند به یکی از قدرت های برتر فوتبال اروپا تبدیل شوند هر چند که مشخص نیست که آیا بازیکنان کنونی آنها تا کجا می توانند پیش بروند. فران تورس قرار است که با 55+10 میلیون یورو از سیتی به بارسلونا ملحق شود و به پرچمدار تیم ژاوی تبدیل شود هر چند که بازیکنان زیر 23 سال  دیگری نیز در صف هستند.

اگر بخواهیم تیمی از بازیکنان زیر 23 سال ترکیب کنونی بارسا با احتساب خرید قریب الوقوع فران تورس در نظر بگیریم، به این ترکیب می رسیم: اینیاکی پنیا 22 سال، سرجینیو دست 21 ، رونالد آرائوخو 22، اریک گارسیا 20 ، آلخاندرو بالده 18 ، نیکو گونزالس 19، پدری 19، گاوی 17، عبدالصمد الزلزولی 20 ، فران تورس 21، آنسو فاتی 19 سال.

اگر 70 درصد از این ترکیب 11 نفره نیز در آینده بارسلونا بدرخشند قطعا روزهای بزرگی در انتظار نیوکمپ و هواداران تیم کاتالان خواهد بود.

4125