پیام عجیب بازیکن کادیز در مورد تکل کاسمیرو: افغانستان!

پیام عجیب بازیکن کادیز در مورد تکل کاسمیرو: افغانستان!

پایگاه خبری فوتبالی - پنج روز از تکل کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید در بازی رئال مادرید و کادیز روی ایوان آلخو بازیکن حریف می گذرد.

به گزارش فوتبالی، داور در آن صحنه ترجیح داد که به کاسمیرو کارت زرد نشان بدهد، تکلی که در میانه زمین زده شد و با توجه به این که تاثیری در حمله حریف یا جریان بازی نداشت، برخی معتقدند که نیازی به کارت قرمز نبوده اما کادیزی ها هنوز که هنوزه این صحنه را فراموش نکرده اند. بازی رئال مادرید و کادیز در حالی با تساوی بدون گل به اتمام رسید که رئال مادرید 82 درصد تملک توپ را داشت و 36 شوت ثبت کرد اما هیچ کدام به گل تبدیل نشدند.

حالا ایوان آلخو وینگر کادیز پنج روز پس از این بازی تصویری در بخش استوری اینستاگرامش از تکل کاسمیرو روی خودش منتشر کرده است و محل این تکل را کشور افغانستان انتخاب کرده است و نوشته است:"همچنان برای خودشان چیزهایی می گویند!"

آلخو در پایان بازی در برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو گفته بود:"فکر می کردم کارت قرمز نشان بدهند. از نظر من این صحنه اخراج داشت و هر بار که این صحنه را می بینم، بیشتر چنین حسی دارم. اگر به خاطر این تکل شش ماه مصدوم می شدم، خودم بودم و خودم. فوتبال همین است. کینه ای ندارم. این اتفاق ممکن بودکه برای هر بازیکن دیگری رخ بدهد."

در هر صورت مشخص نیست که آلخو چرا بین این همه کشور به کشور افغانستان اشاره کرده است هر چند که شاید منظور وی این است که فقط در لیگی نظیر لیگ افغانستان ممکن است که چنین تکل خشنی با کارت قرمز مواجه نشود.

4125