فرصت‌سوزی دی‌ماریا با بیرون زدن دروازه‌خالی پس از همکاری راموس و مسی!

فرصت‌سوزی دی‌ماریا با بیرون زدن دروازه‌خالی پس از همکاری راموس و مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در بازی مقابل لوریان به تساوی یک بر یک رسید اما اگر در این بازی مهاجم های تیم پاریسی بیشتر دقت می کردند شاید نتیجه‌ی دیگری رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه 56 بازی پی اس جی مقابل لوریان در حالی که پاریسی ها با یک گل عقب افتاده بودند، سرخیو راموس با یک پاس بلند از خط دفاعی، لیونل مسی را در سمت راست زمین حریف صاحب توپ کرد. این همکاری میان راموس و مسی در نوع خود جالب بود چرا که برای اولین بار است که چنین صحنه ای رخ می دهد و تا پیش از این مسی و راموس همواره در ال کلاسیکو ها با هم درگیری داشته اند!

لیونل مسی با مهارت های خود توپ را از آن سمت به جلو آورد و به سمت محوطه جریمه دروازه حریف نزدیک شد و با دیدن آنخل دی ماریا در موقعیت مناسب به او پاس داد و بدین ترتیب دروازه بان و مدافعان حریف را از مدار خارج کرد و آنخل دی ماریا در موقعیتی قرار گرفت که تقریبا دروازه خالی بود و می توانست خیلی راحت با یک شوت به سمت راست، دروازه حریف را باز کند.

اما آنخل دی ماریا به زیر توپ زد و ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت و بدین ترتیب پس از همکاری راموس و مسی یک فرصت سوزی عجیب و غریب انجام داد.

دی ماریا در این بازی یکی از چهره های ضعیف تیمش بود و هواداران تیم پاریسی در شبکه های اجتماعی از او انتقاد کردند.

1470