قرعه کشی جذاب مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه؛ تقابل کونته با باشگاه سابقش به همراه جنگ دوباره کلوپ - آرتتا

قرعه کشی جذاب مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه؛ تقابل کونته با باشگاه سابقش به همراه جنگ دوباره کلوپ - آرتتا

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه (کارابائو کاپ) انجام شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مرحله یک چهارم نهایی کارابائو کاپ برگزار شد و در آن‌های تیم آرسنال، چلسی، تاتنهام و لیورپول با کسب پیروزی برابر حریفان خود راهی مرحله نهایی شدند و حالا تنها پس از گذشت دقایقی از بازی لیورپول - لسترسیتی، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی نیز برگزار شد که در آن، آرسنال به مصاف لیورپول خواهد رفت و در دیگر دیدار بعدی، چلسی و تاتنهام دربی لندن را برگزار خواهند کرد. 

دو تیم لیورپول و آرسنال ماه گذشته نیز در آنفیلد به مصاف هم رفتند که در آن بازی شاهد اتفاقات زیادی از جمله درگیری لفظی و شدید میکل آرتتا و یورگن کلوپ سرمربیان دو تیم بودیم و در نهایت کلوپ با کسب نتیجه پیروزی پر گل چهار بر صفر، از میدان سربلند بیرون آمد و حالا برای آرتتا نیز فرصتی مناسب برای گرفتن انتقام مهیا شده است. 

در دیگر دیدار دو تیم تاتنهام و چلسی باید به مصاف هم بروند و این دیدار از حساسیت‌های بسیار بالایی برای آنتونیو کونته برخوردار است. کونته پیش از رفتن به اینتر، سرمربی چلسی بود و همراه با این تیم توانست به قهرمانی لیگ برتر برسد و حالا در قامت سرمربی رقیب دیرینه قرار گرفته است.

دیدارهای نیمه نهایی در قالب رفت و برگشت برگزار خواهد شد. دیدار رفت در روز سوم ژانویه و دیدار برگشت در روز دهم ژانویه برگزار خواهد شد.

4416