استاد کارت قرمز گرفتن در 5 دقیقه اخراج شد!

استاد کارت قرمز گرفتن در 5 دقیقه اخراج شد!

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از مهم ترین نکات در تساوی یک بر یک لوریان و پاریسن ژرمن مربوط به اخراج سرخیو راموس از این بازی است.

به گزارش فوتبالی، در یکی از بازی های معوقه لیگ فرانسه، لوریان و پی اس جی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و پاریسن ژرمن در آخرین روز های سال متوقف شد و نتوانست حریف خود را شکست دهد.

در این بازی سرخیو راموس از ابتدا درون ترکیب پی اس جی حضور نداشت اما در ابتدای نیمه دوم، مائوریسیو پوچتینو، راموس را روانه میدان کرد تا بدین ترتیب از توانایی سر زدن او استفاده کند. جالب اینکه پوچتینو به راموس گفته بود که جلو برود و سعی کند گلزنی کند چرا که در لحظاتی می دیدیم که راموس درون محوطه جریمه حریف است.

راموس در دقیقه 81 این بازی کارت زرد اول خود را دریافت کرد و در دقیقه 86 کارت زرد دوم خود را گرفت و بدین ترتیب از زمین مسابقه اخراج شد تا بدین ترتیب به نوعی به خاطر بی گدار به آب زدن خود تنبیه شود چرا که راموس در این بازی خیلی با بازیکنان حریف درگیر شد و همواره به جلو می آمد و سعی داشت تا به خط حمله کمک کند.

راموس در این بازی طی 5 دقیقه دو کارته شد و اخراج شد. این 27 اُمین اخراج دوران حرفه ای راموس بود و می توان به او لقب استاد کارت قرمز گرفتن را داد چرا که در این زمینه رکورددار تاریخ فوتبال است.

1470