جام اتحادیه/ کامبک رویایی لیورپول در دقیقه 90+5 و صعود سخت چلسی به مرحله نیمه نهایی

جام اتحادیه/ کامبک رویایی لیورپول در دقیقه 90+5 و صعود سخت چلسی به مرحله نیمه نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول با پیروزی به یادماندنی مقابل لسترسیتی به دور بعدی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس رفت. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، چهارشنبه شب 3 بازی به صورت همزمان از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار شد. 

در دیدار لیورپول - لسترسیتی، یورگن کلوپ به اکثر بازیکنان اصلی خودش استراحت داده بود، اما برندن راجرز ترجیح داد تا از باتجربه‌ها نیز در میدان استفاده کند و همین موضوع نیز به نفعش تمام شد. در این بازی جیمی واردی کار را طوفانی آغاز کرد و در دقایق 9 و 13 برای لستر گلزنی کرد تا مهمان با دو گل در آنفیلد پیش بیافتد. در دقیقه 19 الکس چمبرلین یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما مدیسون در دقیقه 33 باز هم اختلاف را به دو گل افزایش داد. در نیمه دوم داستان به طور کلی متفاوت از نیمه اول بود. قرمزها برای حذف نشدن تلاش زیادی انجام دادند و در دقیقه 68 ژوتا موفق شد گل دوم لیورپول را به ثمر برساند و این پایان کار نبود و در دقیقه 90+5 تاکومی مینامینو گل سوم و تساوی را به ثمر رساند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در ضربات پنالتی لیورپول موفق شد با پیروزی 5-4 جواز حضور به مرحله بعدی را کسب کرد.

در دیگر دیدارها، چلسی مهمان برنتفورد بود و در این ماراتن سخت موفق شد با نتیجه 0-2 پیروز و راهی مرحله بعدی شود. جورجینیو و جانسون (گل به خودی) گلزنان چلسی در این بازی بودند و در آخرین دیدار نیز تاتنهام در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه دو بر یک وستهام را از پیش رو بردارد و دیگر تیم صعود کننده به نیمه نهایی لقب بگیرد.

خلاصه بازی برنتفورد - چلسی

خلاصه دیدار لیورپول - لسترسیتی

خلاصه بازی تاتنهام - وستهام

4416