عکس؛ شزنی و تکرار سیو معروف بوفون در فینال جام جهانی!

عکس؛ شزنی و تکرار سیو معروف بوفون در فینال جام جهانی!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته، یوونتوس و کالیاری در چهارچوب هفته نوزدهم از رقابت های سری آ ایتالیا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر بیانکونری ها به پایان رسید و شاگردان ماسیمیلیانو آلگری پایانی خوش بر سال 2021 داشتند.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی یک صحنه ویژه رخ داد و آن هم مربوط به صحنه ای بود که شزنی دروازه بان یوونتوس، شوت بازیکن کالیاری را به شکلی دیدنی مهار کرد و مانع از ورود توپ به دروازه شد و در حقیقت توپ را از زیر طاق دروازه بیرون کشید. عملکرد شزنی در یوونتوس انتقادات زیادی را بر انگیخته است اما عملکرد او به طور کلی مقابل کالیاری خوب بود و نشان داد که در لحظاتی می تواند تبدیل به دروازه بانی درجه یک شود.

واکنش دیدنی و سیو شزنی مقابل کالیاری، هواداران یوونتوس را به یاد سیو دروازه بان اسطوره ای، یعنی جیانلوئیجی بوفون انداخت. بوفون در فینال جام جهانی 2006 که میان ایتالیا و فرانسه بود، یکی از فراموش نشدنی ترین چهره های بازی بود و ضربات زیادی را از بازیکنان فرانسه گرفت و در نهایت در ضربات پنالتی پایان بازی بود که ایتالیا قهرمان شد. بوفون در آن بازی سیوی داشت که شزنی اکنون آن را به شکلی دیگر تکرار کرد.

1470