واکنش پوچتینو به احتمال پیوستن مهاجم آرژانتینی به یوونتوس

واکنش پوچتینو به احتمال پیوستن مهاجم آرژانتینی به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن معتقد است که هر تیمی به یک مهاجم همچون مائورو ایکاردی نیازمند است. 

به گزارش فوتبالی، شمارش معکوس برای خروج ایکاردی از پارک دو پرنس آغاز شده و به نظر می‌رسد که ناصر الخلیفی در همین ژانویه از دست مهاجم سابق اینتر خلاص شوند. ایکاردی مورد توجه بیانکونری قرار گرفته، اما این باشگاه ایتالیایی به خاطر مشکلات مالی و بودجه بسیار محدود، فقط قادر به خرید بازیکنان به صورت قرضی با بند خرید می‌باشد و در همین راستا مائوریسیو آریوابن مدیر بانوی پیر هرگونه ولخرجی این باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی را رد کرد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، ایکاردی 28 ساله در این فصل 14 بار با پیراهن پی اس جی به میدان رفته و تنها 3 گل به ثمر رسانده است. پوچتینو سرمربی پاریس در کنفرانس مطبوعاتی راجع به خروج احتمالی ایکاردی گفت: "همیشه گفته‌ام که تمامی بازیکنان مهم هستند. مائورو بازیکنی با توانایی گلزنی بالاست و فکر می‌کنم که هر تیمی باید چنین بازیکنی داشته باشد. هنوز معتقدم که یک تیم فقط از 11 بازیکن تشکیل نمی‌شود و بسیار مهم است که بالانس را ترکیب رعایت کنید و این چیزی است که مائورو برای ما به ارمغان می‌آورد."

4416