ستاره جوان رئال مادرید نقطه مقابل هازارد؛ بازیکن 21 ساله چطور هازارد را کنار زد؟

ستاره جوان رئال مادرید نقطه مقابل هازارد؛ بازیکن 21 ساله چطور هازارد را کنار زد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد، بازیکن بلژیکی حال حاضر رئال مادرید زمانی در چلسی و تیم ملی بلژیک به عنوان یک ستاره شناخته می شد و به همین علت بود که رئال مادرید یک سال پس از جدایی کریستیانو رونالدو یعنی در تابستان 2019 به سراغ خرید او رفت و این بازیکن را با مبلغ بالایی خریداری کرد.

به گزارش فوتبالی، هواداران رئال مادرید امیدوار بودند که ادن هازارد در تیم مادریدی هم عملکرد خوب خود را تکرار کند و مثل دوران حضورش در چلسی بدرخشد. او که شماره 7 مادریدی ها را بر تن می کرد، فشار زیادی را از سوی هواداران رئال مادرید روی شانه های خود احساس می کرد.

هازارد در دوران حضورش در رئال مادرید با انواع و اقسام مصدومیت ها روبرو شده است و همین قضیه موجب شده تا اکنون کارلو آنچلوتی به او اعتماد کافی را نداشته باشد. هازارد بیش از اینکه حضور داشته باشد، به علت مصدومیت غایب بوده است. این بازیکن اکنون 30 سال دارد.

در سوی مقابل ادن هازارد، وینیسیوس جونیور قرار دارد؛ بازیکن جوان 21 ساله که آخرین مصدومیتش به سال 2019 و مقابل آژاکس بر می گردد. وینی جونیور از آن زمان به بعد هرگز مصدوم نشده است و این در حالی است که در بازی های زیادی به میدان رفته و به عنوان وینگر خطا های زیادی روی او شده است.

همین ویژگی وینی جونیور موجب شده است تا او اعتماد آنچلوتی را به دست بیاورد و کارلتو به او استراحت ندهد و بدین ترتیب هازارد را کنار بزند.

1470