عکس؛ مسی در سفر پاریسی‌ها به لوریان کنار چه کسی نشسته بود؟

عکس؛ مسی در سفر پاریسی‌ها به لوریان کنار چه کسی نشسته بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن از ساعت 23:30 امشب به وقت ایران در هفته نوزدهم از رقابت های لیگ یک فرانسه به مصاف لوریان خواهد رفت و باید دید که کهکشانی های پی اس جی در این بازی چه عملکردی خواهند داشت و در آخرین روز های سال 2021 میلادی چه نتیجه ای به دست خواهند آورد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی که چندی پیش به دبی در امارات متحده عربی سفر کرده بود و در بازی قبلی پاریسن ژرمن در جام حذفی فرانسه هم حضور نداشت، اکنون به ترکیب پی اس جی برگشته است و برای بازی مقابل لوریان در ترکیب تیمش حاضر خواهد بود.

لیونل مسی در سفری که پی اس جی به لوریان داشت، در هواپیما کنار آنخل دی ماریا نشسته بود و بدین ترتیب همانطور که در تصویر مشخص است، در صندلی کنار پنجره نشسته بود و آنخل دی ماریا کنار او بود. لئو مسی به طور کلی رفاقتی ویژه با بازیکنان آرژانتینی دارد و اکنون هم در پی اس جی با بازیکنانی مثل آنخل دی ماریا و پاردس که آرژانتینی هستند رفاقتی ویژه تر و یک دوستی صمیمی دارد.

فنجان معروف لیونل مسی هم که در سفر های مختلف، همراه او دیده می شود نیز اکنون در این تصویر دیده می شود، روی این لیوان مخصوص نام سه پسر مسی درج شده است.

1470