جایگیری عجیب ترشتگن روی گل سویا؛ نزدیک به تیر یک!

جایگیری عجیب ترشتگن روی گل سویا؛ نزدیک به تیر یک!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در بازی معوقه خود از هفته چهارم لالیگا در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان به مصاف سویا رفت و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا شاگردان ژاوی در آخرین بازی خود پیش از پایان سال جاری میلادی نتوانند هر سه امتیاز را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، گل اول سویا در این بازی توسط پاپو گومز، بازیکن آرژانتینی سویا که یکی از دوستان صمیمی لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین نیز هست، به ثمر رسید. پاپو گومز روی یک حرکت تمرین شده از روی ضربه کرنر توانست پاس زمینی هم‌تیمی خود را با شوتی زمینی به گوشه دروازه بارسلونا بفرستد.

اما در تصویر صحنه گل می بینیم که جایگیری مارک آندره ترشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا هم روی این صحنه مناسب نبوده است به طوری که او در نزدیکی تیرکی که ضربه کرنر از آن زده شده، یا همان تیر یک، ایستاده است و بدین ترتیب بقیه‌ی دروازه حالت دروازه خالی را به خود گرفته است.

تراشتگن معمولا یک دروازه بان قابل اعتماد بوده است اما فصل ضعیف بارسلونا روی او هم تاثیر گذاشته و دیگر آن دروازه بان مطمئن سابق نیست و روی این صحنه گل هم با ایستاده نزدیک تیر یک، از بقیه دروازه غافل شد و پاپو گومز از فضای ایجاد شده استفاده کرد و توپ را به دور از دستان ترشتگن وارد دروازه کرد.

1470