بودجه مناسب رانگنیک برای تقویت منچستریونایتد/ زمستانی شلوغ در انتظار شیاطین سرخ؟

بودجه مناسب رانگنیک برای تقویت منچستریونایتد/ زمستانی شلوغ در انتظار شیاطین سرخ؟

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات حاکی از آن است که رالف رانگنیک سرمربی موقت منچستریونایتد، برای تقویت تیمش در ژانویه بودجه 75.6 میلیون پوندی در اختیار دارد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ برای تثبیت جایگاه چهارمی در جدول لیگ برتر و نزدیک شدن به تیم‌های منچسترسیتی، لیورپول و چلسی، می‌داند که باید تلاش مضاعفی داشته باشد و حالا اد وودوارد و گلیزرها بودجه مناسبی برای او در ژانویه تهیه نموده‌اند. رانگنیک از زمان آمدنش به الدترافورد در تاریخ 29 نوامبر، این تیم در چهار دیدار خود متحمل شکست نشده و البته چندتا از دیدارها نیز به خاطر بحران ویروس کرونا به تعویق افتاد. 

خروجی‌های احتمالی

از جسی لینگارد و آنتونی مارسیال به عنوان بازیکنان خروجی من یونایتد در ژانویه نام برده می‌شود. قرارداد لینگارد در تابستان آینده به پایان می‌رسد و این هافبک انگلیسی از زمان بازگشتش از وستهام، نتوانست زیر نظر اوله گونر سولشر و رانگنیک جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پیدا کند و حالا ساز رفتن می‌نوازد. آنتونی مارسیال دیگر بازیکنی است که خواستار خروج از الدترافورد شده. تیم‌های بارسلونا و نیوکاسل از مشتریان این بازیکن هستند. 

پل پوگبا ستاره فرانسوی دیگر بازیکنی است که تکلیفش در ژانویه مشخص خواهد شد. قهرمان جام جهانی 2018 هنوز جوابی به پیشنهاد تمدید قرارداد نداده و آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. 

دین هندرسون دروازه‌بان جوان نیز می‌تواند دیگر خروجی یونایتد باشد، زیرا به نظر می‌رسد که رانگنیک به داوید دخیا علاقه بیشتری دارد و البته سران این باشگاه می‌توانند از فروش این گلر جوان نیز پول خوبی به جیب بزنند.

4416