روزی که رونالدو خبرنگار منتقد را نابود کرد!

روزی که رونالدو خبرنگار منتقد را نابود کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در همه تیم هایش آمار گلزنی شگفت انگیزی داشته اما در رئال مادرید با 450 گل در 438 بازی در 9 سال بی نظیر ظاهر شد و توانست به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، رونالدو 311 تا از گلهایش را در لالیگا به ثمر رساند و به دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا پس از مسی تبدیل شد.  ستاره پرتغالی در دوران حضورش در رئال آمار بی نظیری داشت و به همین خاطر است که شاید کسی نتواند از او ایراد بگیرد.

با این وجود یک خبرنگار جسارت به خرج داد و پیش از بازی رئال مادرید و رم در فوریه 2016 سوالی انتقادی را پرسید و به رونالدو گفت که چرا در سه ماه اخیر در خارج از خانه گل نزده است. رونالدو که از این سوال ناراحت به نظر می رسید، خطاب به خبرنگار گفت:"یک بازیکن را اسم ببر که از زمان حضور من در رئال مادرید گلهای خارج از خانه بیشتری را زده باشد. فقط یک نفر. نمی توانی اسم ببری." بعد از آن رونالدو سوئیشترش را از پشت صندلی برداشت و کنفرانس خبری را ترک کرد!

زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی سابق رئال مادرید که در کنار رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود به این واکنش ستاره پرتغالی لبخند زد. در حقیقت رونالدو و زیدان رابطه خوبی داشتند و مربی فرانسوی شخصیت سرسخت ستاره پرتغالی را خیلی دوست داشت.

4125