روزی که مدافع بارسلونا به صورت روبن توپ کوبید

روزی که مدافع بارسلونا به صورت روبن توپ کوبید

پایگاه خبری فوتبالی - جوردی آلبا در صحنه ای عجیب در تساوی بارسلونا و سویا در سه شنبه شب مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، در دقیقه شصت و پنجم بازی، مدافع چپ بارسلونا با ژول کنده مدافع سویا درگیر شد که مدافع فرانسوی با خشم واکنش نشان داد و توپ را به صورت آلبا کوبید.بدین ترتیب کنده از زمین اخراج شد تا سویا ده نفره شود. در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و هر دو تیم دو امتیاز را از دست دادند.

آلبا پس از ضربه کنده به شکل عجیبی تئاتر بازی کرد و خودش را زمین انداخت که  این رفتارش با واکنش های منفی زیادی در شبکه های اجتماعی همراه شد. یک هوادار نیز در توییتر یاداوری کرده است که خود آلبا زمانی حرکتی مشابه کنده را انجام داده بود و با توپ به صورت آرین روبن مدافع هلندی سابق بایرن مونیخ کوبیده بود. 

این اتفاق در سال 2013 رخ داد، زمانی که بارسلونا و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای 2013 به مصاف هم رفتند. بارسا با نتیجه چهار بر صفر شکست خورده بود و البا که عصبانی شده بود، تصمیم گرفت که توپ را به صورت روبن بکوبد. البته مدافع بارسلونا خوش شانس بود که در این صحنه بر خلاف کنده کارت قرمز نگرفت.

در حقیقت بر خلاف حرکتی که آلبا در روز سه شنبه انجام داد، روبن تمارض نکرد و طوری خودش را به زمین نیانداخت که انگار با چوب بیسبال ضربه خورده باشد. به همین خاطر داور هم مجاب نشد تا به دفاع چپ بارسلونا کارت قرمز نشان بدهد.

روبن در آن زمان در هر دو بازی رفت و برگشت گل زد تا بایرن در مجموع دو بازی با نتیجه هفت بر صفر پیروز شود. باواریایی ها در فینال هم دورتموند را شکست دادند و قهرمان شدند.

4125