ناامیدی محض در صحبت‌های مدیر دورتموند درباره رقابت با مونیخی‌ها: راهی جز تایید بهترین بودن‌شان نیست!

ناامیدی محض در صحبت‌های مدیر دورتموند درباره رقابت با مونیخی‌ها: راهی جز تایید بهترین بودن‌شان نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر زنبورها با اشاره به بنیه مالی قوی باواریایی ها اعلام کرد که رسیدن به آن ها در جدول رده بندی و کم کردن اختلاف امتیاز موجود، بسیار مشکل است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، باشگاه بروسیا دورتموند به یک‌باره در چند هفته اخیر ٩ امتیاز از بایرن مونیخ عقب افتاد و به عقیده بسیاری از کارشناسان، دیگر رسیدن زنبورها به صدر جدول، کاری بسیار مشکل است.

هانس یوآخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند مصدومیت و بازی های فشرده را عامل عقب افتادگی تیمش عنوان کرده و می گوید: "یک قطره بنزین هم در باک ما نمانده بود. شما ارلینگ و مارکو را دیدید. هیچ چیزی جواب نداد. زمین برلین نیز مناسب یک تیم بوندسلیگایی نیست."

واتسکه در مورد ادامه رقابت در بوندسلیگا نیز مدعی شده که با شرایط فعلی بایرن مونیخ، رسیدن به این تیم بسیار مشکل خواهد بود: "ما می خواهیم به آن ها نزدیک تر شویم. اما طوری که آن ها بازی می کنند، شما نمی توانید این کار را انجام دهید تفاوت بزرگ بین دورتموند و بایرن مونیخ، داشتن بازیکنانی مثل یاشوا کیمیش است. بین ما هشتاد میلیون تفاوت دستمزد وجود دارد. آن ها پول بیشتری دارند و به خوبی از آن استفاده می کنند. داشتن بازیکنانی مثل کیمیش و گورتزکا خوب و مفید است اما برای داشتن آن ها باید بیست الی بیست و پنج میلیون یورو دستمزد بپردازید. آن ها بهترین ها هستند؛ شما باید آن را تأیید کنید."

در سالیان اخیر چندین بازیکن دورتموند راهی بایرن مونیخ شدند. با وجود شکاف های مالی بین دو باشگاه، واتسکه می داند که اگر کیمیش و گورتزکا در دورتموند بودند، تا به حال راهی بایرن مونیخ می شدند، بنابراین در این زمینه می گوید: "در بایرن آن ها قرارداشان را تمدید کردند؛ اما اگر عضو تیم ما بودند، احتمالاً راهی بایرن مونیخ می شدند!"

9404