کالدرون: حساب هواداران پرسپولیس از مدیران جدا است؛ وعده‌های پوچ شنیدم

کالدرون: حساب هواداران پرسپولیس از مدیران جدا است؛ وعده‌های پوچ شنیدم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه حساب هواداران از مسوولان باشگاه جداست گفت: بارها اعلام کردم می‌خواهم با پرسپولیس تفاهم کنم تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید اما هیچ اقدامی صورت ندادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، گابریل کالدرون دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی پس از حل مشکلش با پرسپولیس حاضر شد و صحبت‌هایی را در مورد شرایط از زمان حضورش در پرسپولیس مطرح کرد. در قسمتی از صحبت‌های کالدرون در آن برنامه تلویزیونی آمده بود که مدیریت وقت در زمین آب میگرفت تا تمرینات با مشکل مواجه شود. این در حال است که ظاهرا ایراداتی در ترجمه وجود داشته است.

گابریل کالدرون روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در  مورد آن بخش از صحبت‌هایش که عنوان کرده بود آب در زمین گرفته بودند تا تمرینات با مشکل مواجه شود، گفت: «امیر جنانی» مترجم من در ایران در باشگاه فولاد مشغول فعالیت است و به همین خاطر نتوانست کار ترجمه در آن برنامه انجام دهد. به همین خاطر مترجم جدیدی این کار را انجام داد که در جریان ماجرا نبود. زمانی در تهران برف و باران شدید باریده بود و خودم آب جمع شده در زمین را جمع کردم. منظورم این بود که من برای موفقیت تیم همه کار کردم و حتی آب داخل زمین را خالی کردم اما برخی دوست نداشتند به کارم در پرسپولیس ادامه دهم.

سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس در واکنش به اظهارات مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس که عنوان کرده بود او به پرسپولیس و هوادارنش احترام نگذاشت و شرایط آنها برای پرداخت را قبول نکرد، گفت: زمانی که از پرسپولیس رفتم در چند مصاحبه عنوان کردم که آماده توافق با پرسپولیس هستم. چندین بار من این صحبت را انجام دادم اما هیچ اقدامی صورت نگرفت. بعد از صدور حکم هم از چند مدیر، وعده‌های پوچ شنیدم.

وی تاکید کرد: برای من حساب هواداران به طور کلی از افرادی که در آن مقطع مدیر تیم بودند جدا است. چرا که در این مدت دروغ‌های زیادی شنیدم.

1470