مقصد غیرمنتظره برای مربی قهرمان جام جهانی

مقصد غیرمنتظره برای مربی قهرمان جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - فنرباغچه با هدایت مسعود اوزیل در حال حاضر بدون تیم است.

به گزارش فوتبالی، فنرباغچه دوشنبه شب قرارداد ویتور پریرا را پس از نتایجی ضعیف  فسخ کرد. فنرباغچه در حال حاضر با چهارده امتیاز نسبت به ترابزون صدرنشین در رتبه پنجم جدول لیگ ترکیه قرار دارد. مدیر باشگاه فنرباغچه از سال 2018 تا کنون هشت مربی را تغییر داده است و حالا به سراغ مربی نهمش خواهد رفت. سیاست نقل و انتقالات تیم فنرباغچه در سالهای اخیر نیز با انتقادهای زیادی همراه شده است.

حالا مدیر فنرباغچه به دنبال استخدام یک مربی سرشناس است که طلسم ناکامی های تیمش را بشکند که به نظر می رسد که یواخیم لوو سرمربی سابق تیم ملی آلمان به گزینه اصلی تبدیل شده است. لوو که پس از یورو تیم ملی آلمان را ترک کرد از حضور در لیگ ترکیه استقبال کرده است. این مربی به نزدیکان و دوستانش گفته است که بدش نمی آید که به لیگ ترکیه ملحق شود و حالا می تواند به بازیکن سابقش مسعود اوزیل ملحق شود.

یواخیم لوو تجربه یک فصل مربیگری را در فنرباغچه در فصل 99-1998 دارد و حالا دوباره می تواند به این باشگاه برگردد. البته به نظر می رسد که لوو با شرایط ویژه ای نظیر خریدهای کهکشانی و دستمزدی قابل توجه حاضر به پذیرش پیشنهاد بازگشت به لیگ ترکیه شود.

4125