تمجید از بمب‌افکن به سبک لواندوفسکی: بعضی رکوردها شکستنی نیست

تمجید از بمب‌افکن به سبک لواندوفسکی: بعضی رکوردها شکستنی نیست

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم لهستانی باواریایی ها ضمن ابراز خوشحالی از شکستن رکوردی دیگر که متعلق به گرد مولر فقید بود، اعلام کرد که برخی از رکوردهای او غیر قابل دسترسی می باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ی آلمانی بیلد، روبرت لواندوفسکی که در فصل گذشته توانست رکورد بیشترین گل زده در یک فصل بوندسلیگا که متعلق به گرد مولر فقید بود را مال خود کند، در پایان سال 2021 میلادی نیز توانست رکورد بیشترین گل زده در یک سال تقویمی بمب افکن ژرمن ها را نیز شکسته و به نام خود ثبت کند.

روبرت لواندوفسکی در زمان دریافت جایزه‌ی بهترین بازیکن سال از دید نشریه‌ی بیلد آلمان، با ابراز خوشنودی از شکستن رکوردهای گرد مولر فقید گفت: "برای من افتخار بزرگی است که نامم در کنار چنین شخصیت والایی آورده شود. من می دانم که داشتن چنین رکوردهای برجسته ای به چه معناست. ثبت این رکوردها آسان نیست."

با این وجود، رکورد بیشترین گل زده در تاریخ بوندسلیگا، همچنان در اختیار گرد مولر فقید است و روبرت لواندوفسکی با اعتراف به سخت بودن شکستن این رکورد خاص، می گوید: "رکوردهایی وجود دارند که نمی توان آن ها را شکست. فکر کردن زیاد به این موارد نیز کمکی نمی کند. این اتفاقات خود به خود پیش می آیند."

9404