زمان معرفی مدیرعامل پرسپولیس؛ شاید تا 24 ساعت آینده

زمان معرفی مدیرعامل پرسپولیس؛ شاید تا 24 ساعت آینده

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پرسپولیس چه زمانی معرفی می‌شود؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که وزارت ورزش و جوانان در ماه‌های اخیر با گزینه‌های مختلفی برای مدیرعاملی پرسپولیس مذاکره کرده، گفته می‌شود قرار است به زودی و شاید تا فردا مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شود.

بر اساس شنیده‌های فوتبالی، رضا درویش مدیرعامل اسبق سایپا، سردار مهرعلی باران چشمه و سید مجید صدری سه گزینه نهایی وزارت ورزش برای مدیرعاملی پرسپولیس هستند.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که رضا درویش شانس بیشتری نسبت به دو گزینه دیگر دارد و شاید تا 24 ساعت آینده، او به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس معرفی شود.

گفته می شود مجید صدری که همزمان رییس هیات مدیره و سرپرست این باشگاه نیز است با توجه به حل مشکلات مالی این باشگاه و پرداخت طلب کالدرون و تسویه حساب با بازیکنان، حامیان زیادی دارد اما چون صدری در دولت قبل منصوب شده و انتخاب وزارت ورزش و جوانان دولت قبل است، به نظر می رسد شانس کمتری داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید وزارت ورزش بالاخره طلسم انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره قرمزها را خواهد شکست و شاهد معرفی مدیرعامل جدید این باشگاه خواهیم بود یا نه.

شایان ذکر است سردار باران چشمه و رضا درویش در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی، مذاکره وزارت ورزش با آنها را تائید کرده‌اند.

7655