اعلام حکم انضباطی دیدار مس کرمان و شهرداری بوشهر

اعلام حکم انضباطی دیدار مس کرمان و شهرداری بوشهر

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته انضباطی جدیدترین آرای مربوط به لیگ‌های مختلف را صادر کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و مس کرمان از مسابقات لیگ دسته اول که 22 آذرماه برگزار شد، تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل عدم حضور غیرموجه در زمین مسابقه منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و کاویان نقده از مسابقات لیگ دسته سوم که 8 آذرماه برگزار شد، تیم کاویان نقده به دلیل عدم حضور در مسابقه منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم کیا کاویان نقده و شاهین دهداری تهران از مسابقات لیگ دسته سوم که 3 آذرماه برگزار شد، تیم کاویان نقده به دلیل عدم حضور در مسابقه منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار دو تیم عقاب مهر تبریز و بعثت کرمانشاه از مسابقات امیدهای کشور که 9 آذرماه برگزار شد، تیم بعثت کرمانشاه به دلیل عدم حضور در زمین مسابقه علیرغم حضور تمامی عوامل اجرایی منتهی به عدم برگزاری مسابقه، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ددیار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم از سری مسابقات پایه های کشور که در تاریخ 20 آبان برگزار شد، تیم شاهین شهرداری بوشهر به دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه سه بر صفر به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

۴۱۵۴