تبریک عجیب بالوتلی به گلزن آدانا(عکس)

تبریک عجیب بالوتلی به گلزن آدانا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ماریو بالوتلی سه شنبه شب در جشن گل تیم آدانا دمیرسپور مقابل گالاتاسرای اقدام عجیبی داشت و با لگد کاراته ای ضربه نسبتا آرامی به سر هم تیمی خود یونس آکگون زد!

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق منچسترسیتی و اینتر در تابستان گذشته راهی تیم آدانا شد که در این فصل به سوپرلیگ ترکیه ملحق شده که در هفده بازی خود در لیگ ترکیه در این فصل شش گل به ثمر رسانده است.

بالوتلی که شخصیت عجیبی دارد، معمولا به خاطر رفتارش در بیرون و درون زمین مورد توجه قرار می گیرد که این رفتار در بازی مقابل گالاتاسرای نیز تکرار شد. کمی بعد از آن که یونس آکگون دروازه تیم فاتح تریم را در ورزشگاه نیوآدانا در روز سه شنبه باز کرد، بالوتلی به سمت گلزن رفت و به شکل عجیبی با لگد به پشت سر وی ضربه زد.البته به نظر می رسید که آکگون از رفتار بالوتلی چندان شگفت زده نشده چرا که بی توجه به این رفتار، به حرکتش ادامه داد. 

رفتار عجیب بالوتلی با لگد به هم تیمی

بالوتلی در ماه آگوست  نیز خبرساز شده بود چرا که بعد از تعویض شدنش رفتار تندی را از خود بروز داده بود. در آن زمان دمیرسپور سخت تلاش می کرد تا اولین برد فصلش را مقابل قونیه اسپور کسب کند که بالوتلی در زمانی که نتیجه 0-0 بود توسط آیبابا مربی تیمش تعویض شد. بالوتلی در آن بازی وقتی روی نیمکت نشست، با خشم فریاد زد و ساق بندش را به زمین کوبید.

4125