بیانی: تیمِ مجیدی زیبا بازی نمی‌کند اما در دفاع تیمی شرایط خوبی دارد/ جوان‌های استقلال نمره منفی گرفتند

بیانی: تیمِ مجیدی زیبا بازی نمی‌کند اما در دفاع تیمی شرایط خوبی دارد/ جوان‌های استقلال نمره منفی گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال اقدام فرهاد مجیدی در میدان دادن به بازیکنان جوان در دیدار با نود ارومیه را ستود و گفت در کارنامه جوان‌های این تیم نمره‌ای منفی به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، شاهین بیانی درباره پیروزی سخت استقلال برابر نود ارومیه اظهار داشت: استقلال تقریباً با تیم دوم خودش بازی کرد. اصلاً خاصیت جام حذفی هم به این شکل است که تیم‌های درجه پایین‌تر مقابل تیم‌های لیگ برتری انگیزه بالایی دارند. جدا از برد استقلال باید بگویم که میدان دادن فرهاد مجیدی به جوان‌های تیم کار بسیار مهم و باارزشی بود و این موضوع نشان می‌دهد که نگاه مجیدی در استقلال به آینده است و این موضوع جای تقدیر دارد.

وی با انتقاد از بازیکنان جوان استقلال خاطر نشان کرد: جوان‌های استقلال باید قدر چنین فرصت‌هایی را که در اختیارشان قرار می‌گیرد بیشتر بدانند، ولی آنها در بازی روز یکشنبه چندان موفق نبودند و نمره جوان‌های استقلال از نظر من منفی بود. زمانی که ما بازی می‌کردیم اگر چنین فرصتی نصیب‌مان می‌شد میخ خودمان را محکم می‌کوبیدیم، ولی جوان‌های استقلال در بازی با نود نمره منفی گرفتند. البته کادر فنی استقلال به دلیل استفاده از جوان‌ها نمره مثبت گرفت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد وضعیت آبی‌پوشان در لیگ برتر و شانس این تیم برای قهرمانی گفت: استقلال و پرسپولیس در بدترین شرایط هم مدعی قهرمانی هستند. چند سال پیش استقلال در شش هفته ابتدایی با چهار شکست مواجه شد، ولی در پایان به مقام نایب قهرمانی رسید. با این اوصاف باید گفت که آنها در این فصل هم جزو مدعیان هستند.

بیانی در مورد عملکرد فنی تیم استقلال نیز تصریح کرد: من معتقدم تیمِ مجیدی زیبا بازی نمی‌کند و این را هم خودش می‌داند، ولی فاکتور مثبت در استقلال این است که آنها نسبت به گذشته با نظم تیمی بیشتری فوتبال بازی می‌کنند و در دفاع تیمی هم شرایط خوبی دارند. اگر دقت کرده باشید در سال‌های گذشته تیم‌هایی که قهرمان لیگ شدند معمولاً بهترین خط دفاعی را داشتند و برای قهرمان شدن کم گل خوردن بسیار مهم است.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در خاتمه گفت: فکر می‌کنم استقلال برای نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد. به نظر من یک هافبک بازیساز باید به تیم اضافه شود تا به خوبی بتواند مهاجمان را تغذیه کرده و آنها را در موقعیت مناسب گلزنی قرار دهد.

۴۱۵۴