رکورد جالب هافبک 17 ساله بارسلونا در شب بارانی مقابل سویا

رکورد جالب هافبک 17 ساله بارسلونا در شب بارانی مقابل سویا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و سویا در بازی معوقه از هفته چهارم لالیگا در ورزشگاه سانچز پیزخوان به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز در این بازی تلاش زیادی کرد تا آخرین بازی خود در سال 2021 را با پیروزی به پایان برساند و بتواند هر سه امتیاز را به دست بیاورد اما چنین اتفاقی برای آبی و اناری ها رخ نداد و در نهایت این تیم به تساوی یک بر یک رسید تا بارسا با توقف مقابل سویا سال را به پایان برساند.

یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در این بازی، پابلو گاویریا ملقب به "گاوی" بود. هافبک 17 ساله بارسلونا به نظر می رسد که در مسیر رشد قرار گرفته است و در بازی های اخیر عملکرد قابل توجهی داشته است. گاوی در بازی مقابل سویا هم در مرکز میدان ویرانگر ظاهر شده بود به طوری که بازیکنان سویا برای متوقف کردن او مجبور شدند بار ها خطا کنند.

گاوی در بازی مقابل سویا، 7 خطا از بازیکنان این تیم گرفت که این تعداد خطا بیشترین تعدادی است که در این فصل از رقابت های لالیگا اتفاق افتاده است و این همان رکوردی است که گاوی در شب بارانی مقابل سویا ثبت کرد.

1470