عکس؛ واکنش جالب ژاوی مقابل هم‌تیمی سابقش که در سویا توپ می‌زند

عکس؛ واکنش جالب ژاوی مقابل هم‌تیمی سابقش که در سویا توپ می‌زند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و سویا در این هفته از رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانچز پیزخوان به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و شاگردان ژاوی در آخرین بازی سال هم نتوانستند به پیروزی برسند و هر سه امتیاز را به دست بیاورند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالب این بازی، رویارویی ایوان راکیتیچ با بارسلونا و تیم ژاوی هرناندز بود. راکیتیچ در دورانی در بارسا حضور داشت که ژاوی فصل آخرش را سپری می کرد و بدین ترتیب این دو بازیکن یک فصل را که فصل 2014/15 بود در بارسلونا با هم هم‌تیمی بودند. البته آن فصل برای بارسلونا بسیار درخشان بود چرا که آبی و اناری ها توانستند قهرمان سه گانه شوند و یک فصل طلایی داشته باشند. راکیتیچ و ژاوی در آن زمان هم‌تیمی بودند و با هم قهرمانی های مختلف و از همه مهم تر قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کردند.

اکنون ژاوی و راکیتیچ در لالیگا با هم روبرو شدند با این تفاوت که ژاوی سرمربی بارسلونا بود و راکیتیچ هافبک سویا. روی یک صحنه راکیتیچ در نزدیکی ژاوی زمین خورد و ژاوی هرناندز با خنده دست او را گرفت و به ایستادن او کمک کرد. ژاوی و راکیتیچ روی این صحنه با هم خوش و بش کردند.

1470