واکنش الگری به برد تیمش در آخرین بازی سال/ چرا مربی یوونتوس نگران ماه فوریه است؟

واکنش الگری به برد تیمش در آخرین بازی سال/ چرا مربی یوونتوس نگران ماه فوریه است؟

پایگاه خبری فوتبالی - آخرین دیدار سال جاری میلادی برای بانوی پیر خوش یمن بود و این تیم توانست سال 2021 میلادی را با برتری دو بر صفر برابر کالیاری به اتمام برساند تا امیدهایش را برای آغاز سالی پربارتر و موفق تر زنده نگه دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی و وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس تورین، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بیانکونری بعد از کسب برتری ارزشمند دو بر صفر مقابل کالیاری در تورین، تاکید کرد که همچنان گلزنی در میان هافبک های تیمش بسیار کم است و این مسأله باید هر چه زودتر رفع شود. مکس آلگری بعد از کسب این برد، در این زمینه گفت: "در بازی بسته موراتا کمی عصبی بود؛ زیاد تحرک نداشت و به این دلیل مویزه کین را جلو گذاشتیم و بعد موراتا نیز شرایط بهتری پیدا کرد. من از شاگردانم خواستم بهتر و سخت تر تلاش کنند. از هافبک ها انتظار داریم بیشتر گلزنی کنند؛ گلزنی در این بخش خیلی کم است. ما نیاز به گلزنی داریم و بازیکنان میانه‌ی میدان باید گلزنی کنند. از آرتور گل های فوق العاده ای شاهد نیستیم؛ لوکاتی در پست خود خوب کار می کند اما گلزنی نه؛ بنتانکور، مک کنی و رابیو باید گلزنی کنند. به هر حال ما انتظار گل داریم و این را باید کل تیم انجام دهند. برناردسکی در این بازی جدی و زهردار بود؛ باید بهتر از این هم باشد. باید هافبک ها گل بزنند چرا که این مسئله ای است که تیم به آن نیاز دارد."

سرمربی یوونتوس به عملکرد تیمش در بازی های اخیر اشاره کرد و گفت: "در دیدارهای اخیر عملکرد ما خوب بود، اگر این روند را به خوبی ادامه دهیم و بهتر شویم، خوشحال خواهیم شد که در ماه فوریه برای چهار رده نخست بجنگیم. من این را می گویم چون در ماه ژانویه و فوریه است که رقابت ها سخت و فشرده خواهد بود؛ اما دیگران نیز درگیر بازی های خودشان می شوند که برنامه سخت تری از ما دارند. در بازی های رو در رو سخت است که برابر همه آن ها به برتری برسیم؛ مقابل ناپولی و آتالانتا شکست خوردیم. بعد سه برتری و در ادامه دو تساوی. این روند کم و بیش اتفاق افتاد و حالا باید روی این نکته کار کنیم؛ هدف اصلی ما این است که از ماه ژانویه و فوریه به خوبی خارج شویم و پایان این دو ماه برای ما و کارنامه نتایجمان خوشایند باشد."

آلگری در خصوص عملکرد مدافع جوان هلندی یوونتوس گفت: "ماتیاس دلیخت هم از نظر شخصیتی و هم از نظر کیفیتی بسیار رشد کرده است؛ در کنار لئو بونوچی بازی کرده و تجربه و اعتماد کافی را به خوبی کسب می کند. ما منتظر دیبالا هستیم؛ بازیکن با کیفیت و توانایی که باید گلزنی کند. ما به او و کیه‌زا نیاز داریم، اما نخواستم ریسک کنم. با این حال، شرایط هر دو در مجموع خوب است."

9404