قصه تلخ بارسلونا در 2021 با تساوی ناامید کننده به پایان رسید

قصه تلخ بارسلونا در 2021 با تساوی ناامید کننده به پایان رسید

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در آخرین دیدار خود در سال 2021 نتوانست از پس سویا 10 نفره بر بیاید و این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 00:00 چهارشنبه شب دو تیم سویا و بارسلونا، دیدار معوقه هفته چهارم لالیگا را در رامون سانچز پیزخوان برگزار کردند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی کردند که سویا با 37 امتیاز در رده دوم و بارسلونا با 27 امتیاز در رده هشتم قرار داشت و ژاوی می‌توانست با پیروزی در خانه یک تیم بالای جدولی، هدیه سال نو خوبی به کاتالان‌ها بدهد. 

در نیمه اول بارسلونا عملکردی فوق العاده و تهاجمی داشت. شاگردان ژاوی در دقیقه 14 توسط آلخاندرو گومز یک گل از میزبان عقب افتادند، اما در ادامه کنترل کامل بازی را در اختیار داشتند و در یک سوم دفاعی سویا زهر دار ظاهر شدند و سرانجام توانستند در دقیقه 40 با ضربه رونالد آرائوخو به گل تساوی برسند. 

در نیمه دوم ژولس کنده مدافع فرانسوی سویا به خاطر خطای خشن از بازی اخراج شد تا میزبان برای حداقل 25 دقیقه ده نفره باشد. اما شاگردان برخلاف نیمه اول اصلا نمایش خوبی در زمین نداشتند و فقط در دقایق پایانی روی دروازه سویا فشار وارد کردند که آن هم بی فایده بود و بارسا با یک تساوی یک بر یک به کار خود در 2021 پایان داد. 

خلاصه دیدار سویا - بارسلونا

4416