ادعای رومانو: بارسلونا علاقه‌ای به جذب ستاره منچستریونایتد ندارد

ادعای رومانو: بارسلونا علاقه‌ای به جذب ستاره منچستریونایتد ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - برخلاف اخبار اخیر، حالا فابریزیو رومانو مدعی است که بارسلونا علاقه‌ای به جذب ادینسون کاوانی ستاره اروگوئه‌ای منچستریونایتد ندارد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به باشگاه سابقش، جایگاه ادینسون کاوانی در الدترافورد متزلزل شد و پس از به روی کار آمدن ژاوی در بارسا و خداحافظی ناگهانی سرخیو آگوئرو از میادین فوتبال، اخبار زیادی مبنی بر علاقع این سرمربی 41 ساله به مهاجم اسبق پاریسن ژرمن شنیده شد و حتی برخی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه کاتالانی خبر از توافق میان بارسا و نمایندگان کاوانی دادند. 

حالا فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی می‌گوید که غول لالیگایی اهداف دیگری در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دارد و آن‌ها به دنبال جذب فران تورس، ستاره اسپانیایی منچسترسیتی می‌باشند. کاتالان‌ها برای حل مشکل گلزنی خود، باید یک مهاجم در زمستان پیش رو جذب کنند و ژاوی نیز در آخرین مصاحبه خود، نیاز شدید این تیم به یک مهاجم گلزن را تائید کرد. 

تورس در آگوست سال 2020 به منچسترسیتی پیوست و توانست در مدت کوتاه، پپ گواردیولا را تحت تاثیر قرار بدهد، اما این وینگر اسپانیایی بعد از مصدومیت از ناحیه پا، اکثر فصل را از دست داده است و به نظر نمی‌رسد که همانند سال گذشته جایگاه ثابتی در ترکیب پپ داشته باشد.

4416