سویا و طلسم عجیبش در لالیگا؛ بارسلونا گربه سیاه تیم آندلسی

سویا و طلسم عجیبش در لالیگا؛ بارسلونا گربه سیاه تیم آندلسی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و سویا از ساعت 00:00 امشب در ورزشگاه سانچز پیزخوان به مصاف هم می روند و باید دید که در این دیدار چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و شاگردان ژاوی در آخرین بازی سال 2021 چه عملکردی خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، سویا یک طلسم عجیب در رقابت های لالیگا دارد به طوری که این تیم که از ایالت آندلس در کشور اسپانیا است، در 6 سال اخیر تمام تیم های لالیگا را شکست داده است اما نتوانسته دو تیم را شکست دهد و این دو تیم بارسلونا و اسپورتینگ خیخون هستند. اکنون سویا به دنبال این است که بارسلونا را در لالیگا شکست دهد و این طلسم خود را از بین ببرد.

بارسلونا در این فصل به طور کلی عملکرد خوبی نداشته است و این احتمال وجود دارد که سویا بتواند طلسم خود را مقاب بارسلونا بشکند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و ژاوی آیا می تواند تیم خود را از این بازی به سلامت عبور دهد و سال 2021 را به پایان برساند یا خیر.

بارسلونا در بازی قبلی خود به سختی الچه را شکست داد و همین قضیه فشار را روی ژاوی افزایش می دهد. به خصوص اینکه سویا هم در حال حاضر در رده دوم قرار دارد و نزدیک ترین تیم به رئال مادرید و صدر جدول است و همین قضیه باعث می شود تا کار را جدی بگیرد.

1470