تنها شکست بارسلونا مقابل سویا در 28 بازی اخیر؛ روز تسلیم نیمار و سوارز

تنها شکست بارسلونا مقابل سویا در 28 بازی اخیر؛ روز تسلیم نیمار و سوارز

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 00:00 به وقت ایران، بارسلونا و سویا در این هفته از رقابت های لالیگا به مصاف هم می روند و باید دید که در نهایت در این بازی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و بارسلونا آخرین بازی سال را به چه شکل سپری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، نکته جالب درباره بازی بارسلونا و سویا اینکه سویا در 28 بازی اخیر خود تنها یک بار موفق به شکست بارسلونا شده است که آن بازی هم به فصل 2015/16 بر می گردد جایی که لوئیز انریکه هدایت بارسلونا را بر عهده داشت. در آن زمان لیونل مسی با مشکل مصدومیت مواجه شده بود و نمی توانست در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد و بدین ترتیب لوئیز انریکه از مونیر الحدادی در کنار نیمار و سوارز استفاده کرد.

نیمار و سوارز در آن مقطعی که لیونل مسی مصدوم بود، عملکرد بسیار خوبی داشتند اما در آن بازی که در ورزشگاه پیزخوان برگزار می شد، نتوانستند کاری را از پیش ببرند و تنها نیمار یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سویا موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

در سایر 28 بازی اخیر بارسلونا و سویا، بارسلونا 20 بار به پیروزی رسیده است و 7 بازی هم مساوی شده است و اکنون باید دید که شاگردان ژاوی در آخرین بازی سال چه عملکردی مقابل سویا خواهند داشت.

1470