لاپورتا و پرسیدن نتیجه بازی رئال مادرید در انتخابات پروژه جدید بارسلونا

لاپورتا و پرسیدن نتیجه بازی رئال مادرید در انتخابات پروژه جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که خوان لاپورتا، ریاست باشگاه بارسلونا در این روز ها حواسش به باشگاه رئال مادرید هست و نتایج این تیم را پیگیری می کند چرا که به تازگی تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد لاپورتا در طول اعلام نتایج انتخابات مهم پروژه جدید بارسلونا نتیجه بازی رئال مادرید را پرسیده است.

به گزارش فوتبالی، به تازگی باشگاه بارسلونا پروژه جدیدی را به نام پروژه اسپای مطرح کرده است و آن را به رای گیری گذاشته است. در این رای گیری این پروژه رای آورد. بخش اصلی این پروژه مربوط به بازسازی ورزشگاه نیوکمپ و ایجاد یک ورزشگاه مدرن است. این پروژه مشابه به آن چیزی است که فلورنتینو پرز در رئال مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حال اجرای آن است.

شبی که قرار بود نتایج رای گیری این انتخابات برای اجرایی شدن پروژه اعلام شود، دقیقا همان شبی بود که رئال مادرید و کادیز با هم بازی داشتند. خوان لاپورتا در میان اعلام نتایج از یکی از اطرافیان خود نتیجه بازی رئال مادرید را جویا می شود. در واقع رئال مادرید در این بازی به تساوی بدون گل رسید و امتیاز از دست داد و خوان لاپورتا هم پیگیر همین قضیه بوده است.

1470