دلیل عجیب بارسلونا برای بازی ندادن به مهاجم اتریشی؛ می‌خواهند او را پس بفرستند!

دلیل عجیب بارسلونا برای بازی ندادن به مهاجم اتریشی؛ می‌خواهند او را پس بفرستند!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که مهاجم جوان تیم ملی فوتبال اتریش که به صورت قراردادی قرضی در جمع شاگردان ژاوی هرناندز قرار گرفته و بازی می کند، به زودی به تیم سابقش بازگردانده خواهد شد و کاتالان ها برای فرار از پرداخت هزینه دائمی کردن قرارداد این بازیکن، اجالتا به او فرصت بازی نمی دهند!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، یوسف دمیر، مهاجم جوان و اتریشی که به صورت قرضی در تیم بارسلونا توپ می زند، قرار است که به باشگاه مبدأ و سابقش بازگردانده شود. دلیل این اتفاق، مشکلات مالی باشگاه کاتالانی عنوان شده است که به مدیران آن ها اجازه نمی دهد بند خرید دائمی جوان ملی پوش اتریشی را برای تغییر انتقال از حالت قرضی به حالت دائمی بپردازند.

مبلغ انتقال دائمی یوسف دمیر اتریشی، چیزی در حدود 10 میلیون یورو می باشد. بنابراین مهاجم سابق باشگاه راپیدوین اتریش به احتمال قریب به یقین در روزهای آینده به این باشگاه در کشورش بازگردانده خواهد شد.

در هفته های گذشته، آبی اناری ها به یوسف دمیر جوان در مسابقات رسمی میدان نداده اند؛ زیرا اگر این مهاجم جوان اتریشی در ترکیب تیم قرار بگیرد، مدیران کاتالان ها مجبور می شوند تمامی مبلغ مورد نیاز برای دائمی کردن انتقال این بازیکن را تمام و کمال بپردازند.

یوسف دمیر در رقابت های فصل جاری در 9 مسابقه با پیراهن باشگاه بارسلونا به میدان رقابت با حریفان آبی اناری ها رفته است.

9404