علیرضا ابراهیمی اولین جدا شده پرسپولیس؟

علیرضا ابراهیمی اولین جدا شده پرسپولیس؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدافع بلندقامت قرمزها اولین جدا شده پرسپولیس در نیم فصل خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان فصل گذشته گل گهر سیرجان که اولین خرید قرمزها در نقل و انتقالات تابستانی بود، شاید به همان سرعت تبدیل به اولین خروجی این تیم در نقل و انتقالات زمستانی شود.

این مدافع ۱۸۶سانتی متری و سر زن، ۳۱ ساله است که سابقه بازی در 2 تیم گل گهر و مس کرمان را نیز دارد و حتی سابقه 3 بار گلزن مقابل پرسپولیس را دارد، تاکنون از نظر فنی نتوانسته رضایت کادرفنی قرمزها و علل خصوص یحیی گل‌محمدی را جلب کند تا پس از حواشی که در ابتدای فصل با سرمربی قرمزها بر سر عدم قرار گرفتن در ترکیب این تیم داشت حالا به اولین جدا شده پرسپولیس تبدیل شود.

ابراهیمی که اولین بازی خود را در ترکیب ثابت قرمزها مقابل تیم سابقش گل‌گهر انجام داد در حالی که پرسپولیس برای اولین با سیستم 3 دفاعه مقابل رقبا قرار می گرفت تنها یک نیمه توانست بازی کند و پس از اشتباهی که روی گل دریافتی تیمش مرتکب شد یحیی تصمیم گرفت خیلی سریع او را تعویض کند تا نشان دهد از عملکرد او راضی نیست.

ابراهیمی پس از آن بازی در برخی دیدارهای تیمش تنها به عنوان بازیکن جانشین و در دقایق پایانی و وقت های تلف شده به کار گرفته می شد تا یحیی نشان دهد عملا در پازل تاکتیکی او جایی ندارد و به یک نیمکت نشین مطلق در پرسپولیس تبدیل شود.

این مدافع بلند قامت که روز گذشته در ترکیب ثابت قرمزها مقابل ویستا توربین در جام حذفی قرار گرفته بود، در چند صحنه مرتکب اشتباه شد تا یحیی باز هم بیشتر از یک نیمه به این بازیکن اعتماد نکند و تصمیم به تعویض او در پایان 45 دقیقه اول بگیرد.

ابراهیمی در پایان بازی که به شدت از تعویضش ناراحت بود سعی کرد در میکسدزون ورزشگاه آزادی کاملا خود را استتار کرده و حتی با خبرنگاران حاضر در ورزشگاه گفت و گو نکرد.

باید منتظر ماند و دید یحیی در پایان نیم فصل چه تصمیمی در مورد این مدافع کرمانی اتخاذ خواهد کرد و آیا او تبدیل به اولین خروجی پرسپولیس خواهد شد یا نه.

7655