قتل بازیکن سابق فوتبال انگلیس با ضربات چاقو

قتل بازیکن سابق فوتبال انگلیس با ضربات چاقو

پایگاه خبری فوتبالی - اوساگی باسکومه مهاجم سابق تیم بریستول انگلیس در سن 23 سالگی در بیرون رستورانی در منطقه برمودا مورد حمله قرار گرفت و جانش را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، باسکومه که تجربه حضور در آکادمی های استون ویلا، والنسیا و لوانته را هم دارد، در نزدیکی جزیره سن دیوید مورد حمله با چاقو قرار گرفت. سخنگوی پلیس برمودا گفته است:" تحقیقات در مورد مرگ یک مرد 23 ساله آغاز شده که در یک درگیری با چاقو به خاطر جراحات شدید جانش را از دست داده است."

ماموران پلیس در بیمارستان کینگ ادوارد در حال بررسی موضوعی دیگر بودند که متوجه می شوند که قربانی به بخش اورژانس منتقل شده است و با چند ضربه چاقو مواجه شده است. این درگیری در منطقه "فان زون" رخ داده است.

پیتر استابلورد کارآگاه پرونده در مصاحبه با "فان زون" گفت که شاهدان در حال حاضر باید  بیشترین اطلاعات ممکن را در مورد ضاربان در اختیار ماموران پلیس قرار بدهند هر چند که برخی از آنها سعی کرده اند که سکوت کنند. 

باسکومه در سال 2017 وارد باشگاه بریستول سیتی شد. وی در ان فصل در تیم زیر 23 سال توپ زد و بعد  از آن به تیم ماساناس در اسپانیا ملحق شد و کمی بعد هم به تیم دارلینگتون  پیوست. باسکومه هجده بازی ملی برای برمودا داشته است.

4125