واکنش بامزه مانه به کودکی که برادرش طرفدار منچستریونایتد است!

واکنش بامزه مانه به کودکی که برادرش طرفدار منچستریونایتد است!

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه مهاجم سنگالی لیورپول در زمانی که از طریق نرم افزار "زوم" با یک هوادار صحبت می کرد و متوجه شد که برادر این هوادار طرفدار منچستریونایتد بوده است، واکنش بسیار بامزه ای داشت.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان لیورپول امسال مثل همیشه با بیماران بیمارستان آلدرهی پیش از کریسمس ارتباط برقرار کردند اما به خاطر موج جدید شیوع ویروس کرونا، تماس به صورت اینترنتی برقرار شد چرا که امکان ملاقات حضوری وجود نداشت.

در یکی از ویدیوهایی که منتشر شده، مانه و محمد صلاح با مورگان صحبت کردند و از او پرسیدند که ایا طرفدار لیورپول است. این هوادار جواب داد:"بله اما برادرم طرفدار منچستریونایتد است." مانه که به نظر می رسید که از این پاسخ خوشحال نشده با ناراحتی دستش را روی صورتش قرار داد و گفت:"وای! تیم اشتباه!"

منچستریونایتد در ماه اکتبر در اولدترافورد مقابل لیورپول با نتیجه پنج بر صفر شکست خورد و شیاطین سرخ یکی از بدترین خریدهای تاریخش را تجربه کردند. صلاح در آن بازی هت تریک کرد. مانه از مورگان پرسید:" آخرین بازی ما را مقابلشان دیدی؟" که این هوادار با لبخند گفت:"بله، 5-0."  صلاح در جوابش گفت:" انگار خیلی لذت بردی." و مانه هم با خنده گفت:" قطعا برادرت خیلی ناراحت شده!"

جوردن هندرسون، تیاگو، آلیسون و فابینیو دیگر بازیکنان لیورپول بودند که با بیماران به صورت ویدیویی ارتباط برقرار کردند. لیورپول در حال حاضر پس از تساوی مقابل تاتنهام در رتبه دوم لیگ برتر انگلیس جای گرفته است.

4125