فنونی‌زاده: ویستاتوربین، تسلیم شروع طوفانی پرسپولیس شد

فنونی‌زاده: ویستاتوربین، تسلیم شروع طوفانی پرسپولیس شد

پایگاه خبری فوتبالی- یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید سرخ‌پوشان پایتخت با عملکرد خوب خود در نیمه دوم بازی مقابل ویستاتوربین توانستند پیروز میدان شوند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی ۴ بر صفر سرخ‌پوشان مقابل ویستاتوربین تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوبی ندیدیم و تیم ویستاتوربین خواست بازی را ببندد. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و پرسپولیس با حمله‌هایی که داشت به گل رسید. سختی‌های این‌طور بازی‌ها این است که در ۱۵ دقیقه اول باید یک گل زد اما چون پرسپولیس گل نزد کار مقداری گره  خورد. سرخ‌پوشان در اواسط نیمه دوم به گل رسیدند. به نظرم می‌شد به حریف بیش‌تر گل زد اما این‌طور نشد. در نیمه اول اسمی از پرسپولیس ندیدم اما جام حذفی هم شرایط خاص خودش را دارد.

او ادامه داد: در این بازی آقای گل‌محمدی خواستند به بازیکنان دیگر بازی دهند اما دیدیم کار گره خورد ولی در ادامه با ورود بازیکنان جدید، شرایط بهتر شد و روی کارهای تاکتیکی به گل رسیدیم. مسیر جام حذفی برای رسیدن لیگ قهرمانان آسیا راحت‌تر است و در لیگ برتر کار بسیار سخت‌تر است. گل‌محمدی نباید جام حذفی را دست کم بگیرد و امیدوارم بتوانیم در این مسابقات هم عنوان قهرمانی را به دست آوریم. البته این قهرمانی سختی‌های خودش را دارد چون کادر مدیریت باشگاه باید به فکر ساخت دکور برای قرار دادن جام‌های پرسپولیس باشد!

فنونی‌زاده در پایان گفت: به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. سرخ‌پوشان در نیمه دوم این بازی، به خودشان آمدند و کار را طوفانی آغاز کردند و ویستاتوربین در اثر فشار حملات پرسپولیس تسلیم شد. به نظر من جام حذفی فرصت خیلی خوبی است. البته باید این را بگویم که سرخ‌ها در این رقابت‌ها نمی‌تواند جلوی این تیم‌ها محک بخورند و من دوست دارم پرسپولیس در جام حذفی مقابل تیم‌ها لیگ برتر قرار بگیرد و باید ببینیم چه اتفاقاتی در آینده رقم می‌خورد.

7474