چراغ سبز ایجنت هالند به بارسلونا

چراغ سبز ایجنت هالند به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مینو رایولا مدیر برنامه‌های مشهور ارلینگ هالند ستاره نروژی بروسیا دورتموند، هواداران بارسلونا را امیدوار کرد. 

به گزارش فوتبالی، در چند وقت اخیر و با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالاتی، نام مینو رایولا بیش از هر کس دیگری در تیتر رسانه‌ها و روزنامه‌ها دیده شده است و حالا او بار دیگر به صحبت راجع به آینده هالند، پرداخت. 

به نقل از مارکا، هفته گذشته خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه‌ای عنوان کرد که آن‌ها توانایی جذب هالند را دارند، اما خاویر تباس رئیس لالیگا در واکنش به این خبر گفت که مشکلات مالی کاتالان‎‎ها به آن‌ها اجازه چنین کاری نخواهند داد. 

حالا رایولا در گفت و گویی با NOS در این باره گفت: "هالند می‌تواند برای بارسلونا صبر کند؟ او می‌تواند برای هر تیمی صبر کند. ما هنوز با هیچ باشگاهی پیش توافقی امضا نکرده‌ایم. دنبال بهترین گزینه برای ارلینگ هستیم و من نمی‌توانم امکان ماندن او را دورتموند رد کنم، زیرا این گزینه نیز همچنان روی میز است."

"حتی با وجود شرایط اخیر، بارسلونا همیشه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا شناخته خواهد شد. در یک الی دو سال آینده آن‌ها را دوباره در اوج خواهیم دید. بارسا توانایی لازم برای حل این مشکلات را دارد و فقط به یک مقدار زمان نیازمند است. 

4416