رقیب لاپورتا: اگر من می‌آمدم، مسی هم می‌ماند و هم دستمزدش را کم می‌کرد!

رقیب لاپورتا: اگر من می‌آمدم، مسی هم می‌ماند و هم دستمزدش را کم می‌کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - انتخابات بارسلونا در فصل گذشته برگزار شد و خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا برگزیده شد او در این راه یک رقیب ویژه به نام ویکتور فونت داشت.

به گزارش فوتبالی، یکی از اصلی ترین وعده های خوان لاپورتا برای در دست گرفتن ریاست بارسلونا این بود که می خواهد لیونل مسی را قانع کند تا او در بارسلونا ماندگار شود و بدین ترتیب هواداران بارسا را خوشحال کند. او با همین وعده توانست رای های زیادی در انتخابات جمع کند چرا که همه می دانستند که خوان لاپورتا رابطه خوبی با مسی دارد و در دوره اول ریاستش در بارسلونا به مسی بسیار نزدیک بوده است.

اما در تابستان گذشته اتفاقات دیگری رخ داد و آن چیز هایی که لاپورتا وعده داده بود، محقق نشد. لیونل مسی در نهایت با اتمام قراردادش با بارسلونا از این تیم جدا شد و راهی پی اس جی شد و بدین ترتیب هواداران بارسلونا روز دردناکی را تجربه کردند.

ویکتور فونت که در انتخابات رقیب لاپورتا بود و دوم شد درباره عملکرد مدیریتی لاپورتا و جدایی مسی گفت:" مطمئنم اگر من رئیس بارسا شده بودم ، اکنون مسی هم برای ما بازی می کرد. با او قراردادی برای تمام عمر می بستم و از دستمزدش نیز به میزان قابل توجهی کم می کردم. خود مسی هیچ مشکلی برای کاهش دستمزد نداشت. مسی می خواست بماند و فرمولی داشتم که بر اساس آن می توانستیم 100 میلیون یورو از هزینه ها را کاهش دهیم تا مسی ماندنی شود."

1470