رکورد تاریخی مهاجم 40 ساله گرانادا با ثبت هت‌تریک در لالیگا

رکورد تاریخی مهاجم 40 ساله گرانادا با ثبت هت‌تریک در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - برخی از بازیکنان فوتبال هستند که نشان می دهند سن تنها یک عدد است، خورخه مولینا مهاجم 39 سال و 241 روزه‌ی گرانادا یکی از این بازیکنان است.

به گزارش فوتبالی، در هفته هجدهم از رقابت های لالیگا، گرانادا و مایورکا در ورزشگاه لوس کارمنس که ورزشگاه خانگی گرانادا است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی گرانادا موفق شد با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی برسد و مقتدرانه هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

اما این بازی یک نکته ویژه داشت و آن هم هت‌تریک خورخه مولینا در آن بود. این بازیکن که در آستانه 40 سالگی است توانست سه گل در این بازی به ثمر برساند و بدین ترتیب یک رکورد تاریخی را در میان 5 لیگ معتبر اروپایی ثبت کند. خورخه مولینا با زدن سه گل مقابل مایورکا، تبدیل به پیرترین بازیکن تاریخ فوتبال شد که با داشتن 39 سال و 241 روز در یکی از 5 لیگ معتبر اروپایی موفق به هت‌تریک می شود.

بازیکنی که شانس شکستن رکورد مولینا را دارد، می تواند زلاتان ابراهیموویچ باشد و باید دید که آیا او موفق به انجام هت‌تریک خواهد شد یا خیر. در این غیر این صورت بعید به نظر می رسد که بازیکنی به این زودی ها بتواند به رکورد مولینا برسد.

1470