اولین بازی رونالدو در 37 سالگی مقابل کدام تیم خواهد بود؟

اولین بازی رونالدو در 37 سالگی مقابل کدام تیم خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد در آستانه 37 سالگی قرار دارد و باید دید که در ادامه دوران حرفه ای خود به چه شکل عمل خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو آخرین روز های 36 سالگی خود سپری می کند چرا که تا تولدش که روز 5 فوریه است حدود 45 روز باقی مانده است. رونالدو همچنان چند بازی دیگر را در 36 سالگی خود انجام خواهد داد که بازی ها مقابل تیم های نیوکاسل یونایتد، برنلی، ولورهمپتون، استون ویلا و وستهام یونایتد خواهند بود و باید دید که فوق ستاره پرتغالی در آخرین بازی هایی که در سن 36 سالگی انجام می دهد چه عملکردی خواهد داشت.

از سوی دیگر اولین بازی رونالدو در 37 سالگی مقابل برنلی خواهد بود و فوق ستاره پرتغالی بدین ترتیب است که 37 سالگی خود را آغاز خواهد کرد. کریستیانو رونالدو دیگر در آستانه 40 سالگی قرار گرفته است اما همچنان عملکرد خوبی دارد و از لحاظ بدنی هم روی فرم است و از این جهت نشانه هایی از افت در او دیده نمی شود و باید دید که این روند خوب و رو به رشد را تا چه زمانی ادامه خواهد داد. رونالدو همچنان جاه طلبی ها و انگیزه های بالای خود را هم حفظ کرده است.

1470