سرمربی شمس آذر: نیمه دوم می توانستیم بازی را برگردانیم/ برای رسیدن به آبادان 30 ساعت در اتوبوس بودیم

سرمربی شمس آذر: نیمه دوم می توانستیم بازی را برگردانیم/ برای رسیدن به آبادان 30 ساعت در اتوبوس بودیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: در نیمه دوم بازی مقابل نفت آبادان موقعیت کمتری دادیم و شانس بیشتری داشتیم که بازی را برگردانیم.

به گزارش فوتبالی، پژواک کرمپور در نشست خبری پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوب و سنگینی برای ما بود. بچه‌های ما 30 ساعت در اتوبوس بودند و تا به آبادان برسیم اذیت شدیم. به بچه‌های تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: در ابتدای بازی یک موقعیت صد درصد پنالتی داشتیم که اگر داور آن را می‌گرفت شرایط بازی برمی‌گشت. در نیمه اول روی اشتباه هافبک‌ها در کار دفاعی دچار مشکل شدیم و دو سه گل تقریبا به یک شکل خوردیم. برای نیمه دوم با بچه‌ها صحبت کرده بودیم که مشکلی پیش نیاید. بچه‌ها روی برنامه واقعا خوب بازی کردند. در نیمه دوم موقعیت کمتری دادیم و شانس بیشتری داشتیم که بازی را برگردانیم. خداراشکر یک گل زدیم. به تیم نفت آبادان تبریک می‌گویم و برای آنها در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم ما هم در ادامه نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در مورد داوری بازی عنوان کرد: از نظر من دو پنالتی برای ما گرفته نشد. کارشناس داوری در تماس تلفنی به ما گفت قطعا یکی از آن ها پنالتی بوده، اگر یک بر صفر جلو می‌افتادیم بازی فرق می‌کرد. نمی‌گویم عمدی بوده، نظر داور بوده و به آن احترام می‌گذاریم. وقتی داور دو سه اشتباه می‌کند می‌‌دانیم که باید اعتراض کنیم. اگر اعتراض نکنیم فکر می‌کند روند عادی است و اگر دو سه اشتباه دیگر را هم نگیرد اتفاقی نمی‌افتد. باید اعتراض کنیم که متوجه شود اشتباه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: داور چهارم باید به او بگوید اما او بیشتر به سراغ نیمکت ما می‌آمد. بچه‌های ما نشسته بودند. یکی از کمک‌های ما به زمین رفت اما داور به جای اینکه به او کارت بدهد با بچه‌های ما صحبت می‌کرد. وقتی سه گل زده شده نباید اینقدر سختگیر بود. بازی از ابتدا بد رقم خورد. اگر آن پنالتی گرفته می‌شد، کل سیستم بازی برمی‌گشت.

6641