واکنش مدیر ورزشی دورتموند به ژست خداحافظی هالند

واکنش مدیر ورزشی دورتموند به ژست خداحافظی هالند

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند می خواهد از دورتموند جدا شود و این موضوع را با ژست خاصی که بعد از گلزنی در بازی اخیر زنبورها به خود گرفت، نشان داد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه‌ی موندو دیپورتیوو، ارلینگ هالند در بازی اخیر بروسیا دورتموند در لیگ فوتبال آلمان بوندسلیگا، هنگام خوشحالی بعد از به ثمر رساندن گل خود، با ژستی عجیب و معنادار و به مفهوم نوعی خداحافظی رو به رو هواداران این تیم زردپوش آلمانی دیده شد و همین موضوع، کافی بود تا موجی از اخبار و حواشی و شایعات پیرامون خروج این ستاره‌ی گلزن و ملی پوش نروژی از جمع بازیکنان بروسیا دورتموند در نقل و انتقالات فصل زمستان و پنجره‌ی انتقالاتی ژانویه‌ی پیش رو را در رسانه ها و محافل ورزشی آلمان و اروپا به وجود بیاورد.

میشائیل زورک، مدیر ورزشی باشگاه بروسیا دورتموند آلمان در ارتباط با این حواشی جدید و ژست خاص ستاره‌ی نروژی تیمش بعد از گلزنی، چنین توضیح می دهد: "از ارلینگ هالند پرسیدم که این ژست به چه دلیلی بود و او گفت که چیز خاصی نبوده است و قطعا او می ماند. در تابستان هالند گزینه هایی برای خروج خواهد داشت اما ما از نظر مالی مجبور به فروش ارلینگ هالند نیستیم. او قراردادی بلند مدت با ما دارد و در اصل، این اوست که باید به تعهدش پایبند باشد نه ما... اگر او بماند، برای بروسیا دورتموند خیلی خوب خواهد شد."

بارسلونا، رئال مادرید و منچستر سیتی و منچستر یونایتد به شدت خواهان این بازیکن گلزن نروژی هستند.

9404