واکنش جالب داور فرانسوی به توهین هواداران

واکنش جالب داور فرانسوی به توهین هواداران

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین دقایق بازی یکشنبه جام حذفی فرانسه میان لانس و پویتوین یک داور فرانسوی واکنش جالبی به توهین هواداران داشت.

به گزارش فوتبالی، ژروم میگلگوری قضاوت بازی یک شانزدهم نهایی جام حذفی فرانسه را در ورزشگاه میشل آرماند به عهده داشت و تصمیمی جنجالی را علیه تیم مهمان گرفت. در حقیقت ایگناتیوس گاناگو گل اول را برای لانس میزبان به ثمر رساند که دقایقی بعد، سزار نتو به خاطر درگیری بر سر توپ در مقابل کورنتین ژان کارت قرمز دریافت کرد.

واکنش داور فرانسوی به توهین هواداران

پویتوین با وجود ده نفره شدن موقعیت های زیادی داشت تا در بازی احیا شوند اما نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند و میگلگوری در وقت اضافه به تیم مهمان یک ضربه ایستگاهی هدیه داد. بعد از آن هواداران میزبان به این داور توهین کردند که میگلگوری هم گوشش را به سمت آنها گرفت. در حقیقت مرسوم نیست که داوران واکنشی جنجالی خطاب به هواداران داشته باشند و معمولا چنین رفتارهایی را از جانب بازیکنان می دیدیم و به همین خاطر رفتار میگلگوری به شدت در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

میکائل نیس، خبرنگار فرانسوی ویدیویی از این لحظه منتشر کرد و در توصیفش نوشت:" داوری که پس از مورد توهین قرار گرفتن جواب هواداران را می دهد. هرگز چنین چیزی در عمرم ندیده بودم."

4125