مشخص شدن قیمت مهاجم مورد نظر اینتر و میلان

مشخص شدن قیمت مهاجم مورد نظر اینتر و میلان

پایگاه خبری فوتبالی - داروین نونیز با 22 سال سن به یکی از مهاجمان مهم فوتبال اروپا از نظر عملکرد و نقش خود در تیمش تبدیل شده است. داروین در 21 بازی در این فصل برای بنفیکا هجده گل زده و روند بی نظیری داشته است.

به گزارش فوتبالی، داروین که در ماه های اخیر مورد توجه باشگاه های مختلفی نظیر اتلتیکو، بارسلونا و منچسترسیتی قرار داشته حالا نگاه میلان و اینتر را به خود جلب کرده است. 

البته بنفیکا به سادگی حاضر به فروش داروین نمی شود و برای فروش وی 80 میلیون یورو خواسته اند. در حقیقت دو غول شهر میلان در تلاش برای جذب این بازیکن هستند.ملی پوش اروگوئه ای در فصل 20-2019 در حالی که فقط 20 سال سن داشت از پنیارول راهی بنفیکا شد و در اولین فصلش شانزده گل ثبت کرد. این بازیکن بدین ترتیب در عرض یک سال ارزش خود را از 750 هزار یورو به ده میلیون یورو رساند و بدین ترتیب بنفیکا تصمیم گرفت که 24 میلیون یورو را به عنوان رقم آزادسازی وی بپردازد.

داورین در فصل گذشته در بنفیکا چهارده گل زد و دو پاس گل داد و در این فصل هم نقشی کلیدی در صعود تیمش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا از مرحله گروهی ایفا کرده است.

4125