فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری رسما از ایران عذرخواهی کرد

فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری رسما از ایران عذرخواهی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری با ارسال نامه‌ای بابت اشتباه در پخش سرود ملی کشورمان هنگام اهدای مدال دسته ۱۰۲ کیلوگرم از ایران عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، در پی بروز اشتباه فاحش کمیته برگزاری مسابقات جهانی ازبکستان در پخش سرود ملی ایران هنگام اهدای مدال به قهرمانان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مردان، فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری طی نامه‌ای ضمن قبول این اشتباه، رسما عذرخواهی کرد.

«مایکل ایرانی» سرپرست فدراسیون بین‌المللی و «محمد جلود» دبیرکل این فدراسیون در متن نامه اعلام کردند: حساسیت این موضوع را درک می‌کنیم و به دلیل این اشتباه بزرگ که انجام شد، بسیار شرمنده هستیم. لطفا عمیق‌ترین و صمیمانه‌ترین عذرخواهی ما را بپذیرید. مطمئن باشید که IWF در آینده توجه ویژه‌ای خواهد داشت که چنین اشتباهی دیگر تکرار نشود. یک بار دیگر عذرخواهی ما را از صمیم قلب بپذیرید.

در پایان رقابت دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه‌برداری قهرمانی جهان ازبکستان، رسول معتمدی مدال طلای دوضرب و مجموع و نقره یک ضرب را گرفت و امیر حقوقی دیگر نماینده ایران ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع را کسب کرد. در مراسم اهدای مدال، اتفاق عجیبی رخ داد و کمیته برگزاری مسابقات به جای سرود ایران، به اشتباه سرود دیگری را پخش کرد که با اعتراض رسمی فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان روبرو شد.

رسول معتمدی قهرمان جهان خیلی سریع متوجه این مساله شد و اعلام کرد که سرود اشتباه است و پخش سرود متوقف شد.

7474