راز جنجالی ترین فسخ قرارداد فوتبال عرب

راز جنجالی ترین فسخ قرارداد فوتبال عرب

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه قطر اس سی راز فسخ قرارداد یوسف البلایلی بازیکن الجزایری خود را فاش کرد.

به گزارش فوتبالی، تنها یک روز پس از گل جنجالی و دقیقه 107 یوسف البلایلی بازیکن تیم ملی الجزایر در جام ملت های عربی به قطر بود که باشگاه قطر اس سی از فسخ قرارداد با این بازیکن خبر داد. در حالیکه البلایلی یکی از بهترین بازیکنان این تورنمنت بود، اما باشگاه قطری در اقدامی عجیب به همکاری خود با این بازیکن تأثیرگذار پایان داد که بسیاری از رسانه ها این اقدام را به دلیل گل دیرهنگام این بازیکن، شادی های عجیب و غریبش پس از گلزنی و جلوگیری از صعود قطر به فینال عرب کاپ عنوان کرده بودند.

اما فیصل الشعیبی مدیرعامل باشگاه قطر اس سی تایید کرد که عدم صدور بیانیه از سوی این باشگاه در مورد سردرگمی ناشی از فسخ قرارداد یوسف البلایلی به دلیل احترام به حضور تیم الجزایر در جام ملت های عربی و حضور این بازیکن در دیدار فینال بوده است. الشعیبی در گفتگو با شبکه الکاس جزئیات فسخ قرارداد البلایلی را تشریح کرد و خاطرنشان کرد: در پایان فصل گذشته با این بازیکن صحبت شد و وی درخواست افزایش قراردادش را داشت و باشگاه این کار را انجام داد. او در ابتدای فصل خواستار انتقال به باشگاه دیگری شد اما این قرارداد برای باشگاه مناسب نبود.

مدیرعامل قطر اس سی اضافه کرد: عملکرد این بازیکن در تیم ملی کشورش و در جام ملت های عربی، با عملکردش در قطر اس سی متفاوت بود و چیزی که از او انتظار می رفت را در تیم باشگاهی اش به نمایش نگذاشت. در نتیجه با این بازیکن به توافق رسیدیم که پس از پایان مسابقات جلسه ای را برگزار کنیم تا به راه حلی مناسب دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه پدر یوسف البلایلی که مدیربرنامه اوست پیش از دیدار الجزایر و قطر با او تماس گرفته عنوان کرد که پدر البلایلی به دلیل رسیدن یک پیشنهاد اروپایی خواستار فسخ قرارداد فرزندش شده است. پس از این، مدیران باشگاه در جلسه ای تصمیم گرفتند تا در پایان رقابت های جام ملت های عربی قرارداد این بازیکن را فسخ کنند ولی خود البلایلی یک روز پس از دیدار قطر و الجزایر نزد ما آمد و برای فسخ قرارداد به توافق رسیدیم. این بازیکن برای فسخ مبلغی را به باشگاه پیشنهاد داد و از مقداری از حقوقش چشم پوشی کرد و ما به این نتیجه رسیدیم که پیشنهادات مطرح شده برای دو طرف خوب است و با جدایی او موافقت کردیم.

تیم های ملی الجزایر و قطر در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام ملت های عربی به مصاف هم رفتند که این بازی جنجالی با 19 دقیقه زمان تلف شده، در دقیقه 109 به پایان رسید. الجزایر در دقیقه 107 صاحب یک ضربه پنالتی شد که سعد الشیب گلر قطری ها پنالتی یوسف البلایلی را مهار کرد اما این بازیکن در برگشت دروازه میزبان را باز کرد و شادی های غیر قابل تصوری را به نمایش گذاشت و پس از اینکه باشگاه قطر اس سی قرارداد این بازیکن را فسخ کرد، عده زیادی اعتقاد داشتند که باشگاه قطری به تلافی گل این بازیکن و شادی هایش مقابل چشم ده ها هزار هوادار قطری قراردادش را فسخ کرده است.

7474