سقوط میلان به دست مردان ناپل

سقوط میلان به دست مردان ناپل

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در یک دیدار خانگی مقابل ناپولی تن به شکست یک بر صفر داد تا از رقیب دیرینه‌اش در کورس قهرمانی عقب بیافتد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هجدهم سری آ ایتالیا، یک شنبه شب د‌و تیم میلان و ناپولی از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم دیگر رفتند. این دیدار حساس‌ترین بازی هفته هجدهم محسوب می‌شد، زیرا میلان با ۳۹ امتیاز در رده دوم و ناپولی با ۳۶ امتیاز در رده چهارم قرار داشتند و هر دو تیم به خوبی می‌دانستند که برای رسیدن به اینتر صدرنشین باید در این بازی به پیروزی برسند.

در نیمه اول ناپولی موفق شد خیلی سریع توسط الماس به گل برسد و دروازه میزبان را باز کند. پس از این گل روسونری چند بار فرصت باز کردن دروازه ناپل و به تساوی کشاندن بازی را داشت، اما در نهایت نیمه اول با پیروزی ۰-۱ مهمان به پایان رسید.

در نیمه دوم ناپولی سعی داشت با کنترل توپ، نتیجه و برتری‌اش را حفظ کند و میلان نیز به آتش حملاتش اضافه کرد. در ثانیه‌های پایانی بازی شاگردان پیولی توانستند به گل مساوی برسند، اما این گل توسط VAR مردود اعلام شد تا میلان در این بازی حساس با نتیجه ۰-۱ شکست بخورد.

با این شکست فاصله پیولی و شاگردانش با اینتر به ۴ امتیاز افزایش پیدا کرد و ناپولی نیز هم امتیاز با میلان شد.

4416