توقف رئال مادرید در آخرین بازی سال در سانتیاگو برنابئو

توقف رئال مادرید در آخرین بازی سال در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته هجدهم از رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز رفت و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت و رئال مادرید نتوانست در این بازی به پیروزی برسد و هر سه امتیاز را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در حال حاضر با توجه به شرایط بد بارسا و اتلتیکو مادرید با اختلاف خوبی صدرنشین است و نزدیک ترین تعقیب کننده مادریدی ها سویا است که این تیم هم اختلاف قابل توجهی دارد و بدین ترتیب خیال رئال مادرید راحت است.

ادن هازارد پس از مدت ها در ترکیب رئال مادرید به میدان رفت اما مادریدی ها نتوانستند در این بازی به پیروزی برسند و بدین ترتیب دو امتیاز را از دست دادند تا بازی و حضور ادن هازارد چندان خوش یمن نباشد.

کادیز تیمی بود که بارسا را هم متوقف کرده بود و اکنون از رئال مادرید هم امتیاز گرفت و این تیم را در سانتیاگو برنابئو متوقف کرد.

بدین ترتیب رئال مادرید در آخرین بازی خود در سال 2021 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، به تساوی رسید تا آخرین بازی خانگی خود را پیش از شروع سال جدید نبرده باشد و باید دید که سال جدید در سانتیاگو برنابئو برای شاگردان آنچلوتی چگونه خواهد بود.

خلاصه بازی رئال مادرید - کادیز

1470