بحث رو در روی کلوپ با داور پس از سوت پایان؛ فقط با تو مشکل دارم!

بحث رو در روی کلوپ با داور پس از سوت پایان؛ فقط با تو مشکل دارم!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم از رقابت های لالیگا، تاتنهام و لیورپول به مصاف هم رفتند و بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید و به نظر می رسد که یورگن کلوپ از این نتیجه بسیار عصبانی و خشمگین بود و پس از سوت پایان بازی خشم خود را روی داور خالی کرد.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ که معمولا هیجان زیادی دارد و به یک مربی پر جنب و جوش در کنار زمین معروف است، پس از سوت پایان لیورپول مقابل تاتنهام به سراغ داور مسابقه یعنی پل تیرنی رفت و به صورت رو در رو و مستقیم به او اعتراض کرد. یورگن کلوپ خطاب به داور بازی با لحنی تند گفت:"تو هیچوقت فوتبال بازی نکرده ای، بین داور ها فقط با تو مشکل دارم"

اعتراض کلوپ در این بازی تبدیل به سوژه ای در شبکه های اجتماعی شده است چرا که خیلی ها معتقدند داوری در این بازی نه تنها به ضرر لیورپول نبود بلکه به نفع این تیم هم بود و تاتنهام بیش از لیورپول از تصمیمات داور متضرر شد.

در هر صورت به نظر می رسد که این خشم کلوپ به خاطر عقب افتادن از کورس قهرمانی و رقابت با منچستر سیتی است و باید دید که در هفته های آینده چه عملکردی خواهد داشت و اوضاع برای لیورپول چگونه پیش خواهد رفت.

1470