عکس؛ فرصت‌سوزی باورنکردنی هری کین در موقعیت سه به تک!

عکس؛ فرصت‌سوزی باورنکردنی هری کین در موقعیت سه به تک!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، تاتنهام و لیورپول در خانه تاتنهام به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و برنده ای نداشت و لیورپول در تعقیب منچستر سیتی عقب افتاد.

به گزارش فوتبالی، اما اوضاع در این بازی می توانست برای شاگردان یورگن کلوپ و لیورپول بد تر باشد اگر هری کین قدر موقعیتی هایی که داشت را می دانست و فرصت سوزی نمی کرد. هری کین در این بازی روی یک صحنه یک فرصت سوزی بسیار عجیب و افتضاح داشت به طوری که می توان گفت این مهاجم انگلیسی یک موقعیت سه به تک را با دروازه بان حریف خراب کرد.

در دقیقه 55 بازی و در حالی که بازی یک بر یک مساوی بود، تاتنهام این فرصت را داشت تا با گلزنی هری کین پیش بیفتد و فشار را روی لیورپول زیاد کند و بدین ترتیب بتواند به سمت پیروزی در این بازی حرکت کند. اما هری کین قدر موقعیت را ندانست. مهاجم انگلیسی در حالی این موقعیت را خراب کرد که دو یار هم تیمی را هم در نزدیکی خود داشت و اگر خودش نمی توانست تمام کند ( که طبیعتا باید می توانست ) می شد با قدری هوشمندی سایر هم تیمی ها را در موقعیت دروازه خالی قرار دهد.

1470